SKRIVET: 2010-11-05, kl 13:07:18 | PUBLICERAT I: resor

jag är på landet!

Heej alla söta, är så jävla rutten! Idag har jag pratat med Ebba ganska länge om allt, och jag älskar den tjejen så jävla mycket. Hon är faktiskt en av min närmsta kompisar! Aja haha jag ska nog gå ut och gå lite haha. Har faktiskt vart väldigt duktig idag och pluggat! (Y) för att jag inte gått på höstlovsskolan haha. Om typ 6 timmar får jag träffa min Mamma & Syster som jag inte har träffat på 9 dagAR! det har varit skönt utan dem men har saknat dem jätte mycket! Men vi hörs ikväll :) eller när jag kommit hem yeeeey. Puss
haha as rutten men ville inte visa mig, ni skulle behöva hämta en hink tyvärr!
ni får den härA ärtiga bilden från i tisdags! yeeey puss PS glömde att säga tacktack till snygga Sara Gibala som hjälpte mig med designen hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: