SKRIVET: 2010-11-06, kl 14:28:15 | PUBLICERAT I: resor

blablabla

Nu har jag precis fottat mina presenter från Mamma <3 men kläderna är rätt skrynkliga men men, ni ska ändå får se fina outfits med dem på! och bilderna är dock lite dåliga. aja vet att ni vill se ändå!!! :D Min jacka kommer från Michael Kors och bilden jag tog på blev dålig. Men såhär ser den ut KLICKA :) Och min juicy tröja var också dålig bild på men den såg ut SÅHÄR :)
Parfymer och sånt :) från Clean & Victorias Secret :) Och Mascaran är från SEPHORA
Det hära är min syrras mobil, men mitt är lika dant fast rosa :)
Victoria secret trosor :)
Och jackaaan !
en '' skorstens halsduk '' från GAP
jag orkar inte lägga upp mer faktiskt. Sara sover fortfarande! haha ska gå och hoppa på henne nu! Ciao!


Tuva

Najs Hanna gumman! <3



PUBLICERAT: 2010-11-07, 18:35:37 | URL: http://tuvalisatvillings.blogg.se/
W E N D E L A

alltsååååå din lilla snyggunge dela med dig med grejerna till mig vaaaaaa!!!! :O vill också ha!!



PUBLICERAT: 2010-11-07, 22:55:18 | URL: http://wendelalindblom.tk

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: