SKRIVET: 2010-11-04, kl 20:25:56 | PUBLICERAT I: resor

gårdagen

Har inte skrivit om gårdagen! Jag låg och slöa hela dagen, typ sov lite. Sedan vid 7-8 på kvällen så kom Lova & Tuva! Vi drack lite hos mig, sedan mötte vi upp Ludvig, Isak & Wilhelm. Vi gick hem och chillkröka, ibörjan var det värsta pinsamma tystnaden så vi körde Sanning eller Konka haha.Men det var nice, sen så satt vi och snackade bara allmänt mys! Sedan tog Ludvig fram gitarren och börja sjunga! shit vilken röst verkligen! Han lät lite som sångaren i The Kooks, haha jag och Lova tappade hakan typ :O  Killarna var super trevliga, och vid 23 skulle Tuvas kompisar komma som var 2 stycken som hette Gustav & Theo, dem var också trevliga! Och vi hade så kul, och mysigt. Alla pratade med alla liksom, och Lova & Ludvig var så söta hih. Vid halv 3 tror jag så gick alla hem, och alla gick till donken. Vid 3 så hade Gustav ingenstans att sova på så han fick sova hos mig, Fast på golvet med Tuva haha. Sedan gjorde jag och Lova Pita bröd med ost i mikron haha, vi gjorde till Tuva & Gustav också men dem ville inte ha :( så jag och Lovisen stoppade ner allt. Haha jag och Lova låg med datan i sängen och kollade på massa bilder och garvade. Och vid kvart över 4 så somnade vi. Och vi vaknade vid 10 kanske, sedan chillade vi bara fram tills jag åkte till landet! Jag hade verkligen mysigt tjejor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: