SKRIVET: 2010-11-06, kl 12:21:44 | PUBLICERAT I: resor

figofigo

Hejsan! igår var det jätte trevligt att Mamma & Sara kom hem. Jag fick lite saker ;) Jag fick 1 parfym, 1 väska + plånbok, Juicy Couture Dress, En Guess tunika, en Gap tunika, 5 söta trosor från Victorias Secret ;P älskar dem, och 1 par converse ( vita ) En skit snygg Michael Kors jacka :p och typ bas saker, som linnen, tights, och Juicy Mobilskal :P åh vad Juicy ;P Och sen köpte Mamma en Victoria Secret Parfym till... EBBA! den luktar verkligen Godness. Idag ska jag försöka få in allt plugg i skallen, sedan ska vi tända ljus hos Pappas mormor & Morfars grav i Edsbro inte så långt härifrån ( mitt landställe ) och i övermorgon har jag spanska vi den hära tiden SUCK! ni kan få bilder på allt fint jag fått sen! :D hehe, pusssellepuss :)
Min älskling som är så fin och snäll :) Jag tog bilden för ca 20 minuter sen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: